Inbjudan till Vimians delårsrapport för första kvartalet 2024

apr. 22 2024

Inbjudan till Vimians delårsrapport för första kvartalet 2024

Vimian Group AB kommer att publicera sin delårsrapport för första kvartalet 2024 torsdagen den 2 maj 2024, klockan 07.45 (CET). En telefonkonferens samt webbsändning kommer att anordnas för investerare, analytiker och media, samma dag klockan 09.00 (CET).

VD Patrik Eriksson och CFO Carl-Johan Zetterberg Boudrie kommer att presentera och kommentera rapporten. Dessutom kommer Alireza Tajbakhsh, VD för Vimians Veterinary Services-segment VetFamily, att ge en kort uppdatering om VetFamily. Telefonkonferensen samt webbsändningen kommer att hållas på engelska och inkluderar en frågestund.

För att delta i telefonkonferensen:
Uppringningsnummer till telefonkonferensen erhålls genom registrering på länken nedan. Efter registreringen kommer du att få telefonnummer och ett konferens-ID för att komma åt konferensen. Du kan ställa frågor muntligen via telefonkonferensen. https://conference.financialhearings.com/teleconference/?id=50047232

För att delta i webbsändningen:
Länk: https://ir.financialhearings.com/vimian-group-q1-report-2024

Relaterat presentationsmaterial kommer att finnas tillgängligt på Vimians webbplats (https://vimian.com/investors/reports-and-presentations/) före telefon- och webbkonferensen.